Peugeot 307 je auto mnoha tváří… Někteří ho nenávidí (většina 😀 ) a některým se prostě zalíbilo… Hlavní výhodou je pro mě velikost vnitřních prostor a velká plocha dveří. Pro audio použití vozu.

Do kufru se vejde obří ozvučnice a do dveří hodně repráků.

Začátky s autem byly poněkud těžší. Auto vesměs bez výbavy, motor podtáčenej, 15″ plecháče, vysoký… Což je pro 18 letýho kluka prostě smrt. Muselo se s tím něco dělat. 😀

První fotka

Základ byl sehnat kola… Jaký kola? No, asi origo. 16″, 17″? Čím větší, tím lepší.. Samozřejmě. Jenže na 18″ nikdo nejezdil – smůla, takže 17″. Jako jeden z mála se kouknu do TP – velká škoda, jsou tam jenom 15″ a 16″. Co s tím? Každej normální člověk by koupil 16″, nasadil a jezdil, jenže já ne! Takže koupit 17″, složitě sehnat typovej list a zapsat. Ou je! Hotovo.

Co dál? No, samozřejmě, že je to potřeba snížit… Hledám pružiny – Eibach? Hr? Hm.. Všechno jenom 3 cm dolu – chci víc! Když v tom – Sbazar a bum HR stavítko za „pár korun“, to je regulérní výhra! A ještě k tomu není problém s předáním v Liberci. Sice byla zima, léto v nedohlednu, ale yes, mám podvozek!

Čili 2 hlavní věci pro to, aby to vypadlo trochu „kůl“ máme – velký kola a stavítko.

Snížená + 17 kola

Zhruba měsíc po tomhle všem mě začla docela solidně brát hudba v autě. Jenže hned z kraje xxx problémů – Peugeot, Francie.. Oni prostě nemají 12V po klíčku, jak spínat zesilovače? Jak to napojit na origo rádio – no.. špatně.

Origo rádio vyměněný za Alpinu, ale zase nefunguje páčka pod volantem, ani se tomu rádiu nechce vypínat a zapínat podle klíčku. Fajn, dokoupena CAN přechodka – rádio funguje, zesilovače to spíná – eeeyyyy.

2 woofery

Po pár fakt jako zlejch pokusech… Jsem si vyměnil pár řádků s Rebelem (Rebel Audio). No a už to bylo – todle špatně, todle nemůžeš mít, musíš to mít vytlumený, bum bum – všechno špatně. To tak bejvá, ne?

Vesměs se mohlo začít od znova – tlumení od Rebela, zesilovače, woofery, xxx hodin práce u kamaráda v garáži, až se z toho nakonec stalo docela hustě znějící auto.

GroundZero woofer

První GroundZero woofer. V tudle chvíli 90% auta vytlumeno – podlaha, strop, dveře… a bylo potřeba udělat pořádně hlasitý dveře.

Přední dveře

Dveře hotový, vypadá to nějak obstojně, hraje to skvěle. Práce strašná, zdlouhavá, špinavá, ale výsledek vždy stojí za to! 🙂 Zadní dveře do dneška dejme tomu „ve fázi rozpracovanosti 😀 “ Hlasitý dveře jsou, jenže co teď, ten woofer nějak nestačí – je potřeba ozvučnice pro 2 a rovnou k tomu druhej woofer!

2x GroundZero pohled zvenku

Po otevření kufru to vypadá celý dost brutálně a hlasitě. A to je hlavní!

2x GroundZero pohled zevnitř

Vevnitř už to tak slavný není… Ale velký výhoda GroundZero wooferů je ta, že i ty levnější kousky (přesně tydle) vypadají z venkovní strany vesměs stejně, jako ty drahý, takže street kredit dost nahoře.. Každopádně i s těmahle levnejma wooferama jsem natlačil 149,9 Db. 🙂 .

nová pozice 4 kanálů

Honička za vyšším DB mě donutila přemístit 4 kanály z boku na předek ozvučnice – stěna jde tím pádem kompletně celá uzavřít a číslo bude hned lepší.

ovládání všeho

Více zesilovačů, více všeho -> potřeba nějaký fešný ovládání… Takže 307 letadlo nastoleno a už jde konečně ten zesilovač z Protectu dostat nějakou lehčí cestou, než vypínáním rádia/vypojováním REMky ze zesíku. 😀 Oranžová barva musí bejt – oranžový auto, oranžový kryty vypínačů!

2x limited se silným 4ch

„S jídlem roste chuť“ – po domluvě s Rebelem koupeny moje vysněný „Limity“ – Ground Zero GZPW 15Limited. a kvůli problémům s přehříváním 4 kanálu pro středobasy ve dveřích nahrazen slabší 4 kanál nejsilnějším, co Ground Zero vyrábí. Problém s přehříváním je pryč, výkon zase o něco vejš – juchů!

Vyndávání wooferu

„Kdo chce moc, nemá nic“? 😀 Woofery silný, víc baterek, ale číslo tlaku menší a menší… No… Nějak mě to přestalo bavit s touhle bednou. 🙂 Bedna jde kamarádovi a já chvilku, do doby, neýž se vymyslí něco lepšího bez wooferu.

1xLimited za sedačkou

No… Ne tak docela… Bez wooferu prostě jezdit nejde. Jelikož jsem dával pryč jen ozvučnici, zbyly mi 2 Limity! 😀 A kamarád měl navíc ozvučnici pro 1 15″ woofer, takže není co řešit! Bohužel je ozvučnice z tlusčího auta a nějak není čas na to jí zkracovat, proto daná „lehce na punk“ – špatnej nápad

1xLimited

Předchozí krok je hodně špatnej nápad… Bedna tam lítá všude, kam chce… V kufru je to zkrátka lepší. Zkrácená, dopasovaná a dokonce tam je po 3 letech zpátky plato! Zvláštní pocit…