Peugeot 508 – aneb výběr z toho nejlepšího? Po pár letech ježdění v Peugeotu 307 jsem chtěl nějakou změnu… Změnu, kterou si sám vyberu a musí mi vyhovovat ve všech ohledech.

Měl jsem pár bodů, co jsem od auta chtěl… Musí to bejt kombík, kolem 2 tun na kouli, automat a dobrý bonus je panorama.

Kvůli nájezdu cca 30-40k za rok jsem hledal spíše benzíny. Do oka mi padly vesměs jen 2 z výše zmíněného –

Škoda Super II 3,6 FSI předface, který svojí cenou byl kolem 250-300k, servis více méně v unesitelných částkách a docela dost se mi to auto zvenku líbilo. Interiér už je v Superbu pro mě osobně bohužel horší stránka věci – všechno docela dost dobrý, ale volič klimatizace tomu neskutečně ubíral..

Opel Insignia OPC – 2,6 Turbo, to zní skoro, jak sen… No.. Insignie zvenku fakt hezká, ale interiér otřesnej, totálně… Cena taky oproti Superbu vyšší, náklady na servis OPC taky vejš. Do toho hodně problematická práce s tažným zařízením.

Už jsem si tak jako začal říkat, že je to fakt zlý a kde a co a jak hledat… Passata, ani A6 jsem nějak nechtěl a nehledal.

Až v tom kamarád, že prodává 508 GT a jestli jí nechci. Více méně jsem dýzla nechtěl, takže jsem tomu dlouho odolával, až jsem se svezl, pokoukal a bylo to zalíbení na první pohled. 😀

508 první pohled

Za nižší cenu jsem na to výbavově mnohem líp, jak v Superbu/Insignii. Bezklíčkový odemykání, startování na tlačítko, head-up display, dlouhá panorama, bixenony, atp atp.

508 a 307 zepředu

Oproti 307, která je snížena o 9 cm je 50á kastlově znatelně nižší, ale zároveň to auto vypadá tak jako víc dospěle.

508 a 307 zezadu

Zezadu je to už nebe a dudy. 508 s duplexem a lehce seříznutým kufrem vypadá moderněji, jak 307.

Co se týče audia, v autě jsou nainstalovaný subwoofery pod sedačkou, což s porovnáním 307 zní tak jako lehce potichu a neprůrazně. Ale zatím to stačí. 😀